Traži
Naslovnica
Često postavljena pitanja
Često postavljena pitanja
Odaberite kategoriju pitanja
Korisnička podrška
Kako doći do detaljnog zaglavlja e-mail poruke?
Kako izgleda primjer ispravne prijave neželjene elektroničke pošte?
Kako mogu dobiti novu AAI@EduHr zaporku svog @uniri.hr elektroničkog identiteta?
Kako mogu izmjeniti svoju @uniri.hr AAI@EduHr zaporku odnosno ostale podatke svog profila?
Kako mogu postaviti / izmijeniti svoju sliku na portalu?
Kako prijaviti neželjenu elektroničku poštu (spam)?
Kako pristupam sveučilišnom sharepoint portalu?
Ne posjedujem @uniri.hr AAI@EduHr elektronički identitet. Kome se mogu obratiti?
Nisam u mogućnosti doći osobno po novu @uniri.hr AAI@EduHr zaporku. Mogu li dobiti zaporku na e-mail ili telefonski?
Upute za instaliranje mrežnog pisača Canon na Mac OS X.
Upute za korištenje Google Apps usluga sa AAI@EduHr.
Zašto je prije instalacije softvera važno pregledati licencne ugovore?
Instalacija Miscrosoftovih proizvoda na računala Sveučilišta u Rijeci
Sharepoint portal
Potrebno mi je otvoriti pristup za čitanje/uređivanje/administriranje web mjesta/popisa/stranice/… na SharePoint portalu?
Sharepoint upute
Novosti u SharePoint 2013
Kako mogu promijeniti osobne informacije/sliku na SharePoint portalu?
Eduroam
Da li je moguće konfigurirati eduroam i StuDOM usluge korištenjem Network Managera na Linux operacijskom sustavu?
Gdje mogu preuzeti postavke za Eduroam?
Kako ukloniti mrežni profil?
Povezivanje (Nokia) mobilnih telefona na eduroam
Preuzeta je konfiguracija s installera, no među mrežnim profilima i dalje nema profila za eduroam mrežu.
Pri pokušaju spajanja javlja se greška o isteklom certifikatu.
Što je eduroam installer?
Što je Eduroam?
Što je s podrškom za Windows Phone 8 operacijski sustav?
Tko održava podatke na eduroam installeru?
Zašto je pri uvozu certifikata na Android 4.0+ uređajima potrebno postaviti neku od metoda zaključavanja ekrana?
Kolačići ili cookies
Blokiranje i dopuštanje svih kolačića
Čemu služe kolačići?
Je li moguće blokirati kolačiće?
Što su kolačići od prve strane?
Što su kolačići treće strane?
Što su privremeni kolačići?
Što su stalni kolačići?
Treba li blokirati sve kolačiće?
Zašto program Microsoft Security Essentials ne prepoznaje kolačiće?
Sigurnost i virusi
Kako napadači dolaze do moje e-mail adrese?
Kako prepoznati računalo zaraženo virusom?
Kako se zaštititi od virusa i malicioznog softvera?
Koja je razlika između virusa, špijunskog softvera i drugog potencijalno štetnog softvera?
Može li se računalo zaraziti zlonamjernim softverom bez mog znanja?
Možete li mi pomoću oko instalacije programa ili čišćenja računala od virusa?
Otkud dolaze virusi, špijunski softver i drugi potencijalno neželjeni softver?
Što je špijunski softver?
Što je virus?
U čemu je razlika između servisa Microsoft Security Essentials i Windows Defender?
Vatrozid (eng. firewall) me obavještava da je blokirao skeniranje mog računala. Jesam li meta ciljanog napada kojeg trebam prijaviti?
Office 365
Uputa za spajanje na sustav Office 365 i instaliranje dostupnih aplikacija
Problemi kod logiranja na Office 365
Ukloni kolačiće
Dozvolili ste korištenje kolačića na Vašem računalu. Odluku možete promijeniti.
Smanji veličinu slova
Povećaj veličinu slova
Zadana veličina slova
Svijetli kontrast
Tamni kontrast
Sivi tonovi
Poništi kontrast
Navigacija tipkovnicom
Podcrtavanje