Često postavljeno pitanje

Problemi kod logiranja na Office 365

Najčešći razlozi za nemogućnost logiranja na Office 365 su AAI korisnički račun ili lozinka istog.

1. Prvo provjerite da li koristite ispravno korisničko ime.

za dijelatnike: <korisničko ime>@uniri.hr
za studente: <korisničko ime>@student.uniri.hr

2. Drugi bi problem mogao biti s lozinkom pa probajte:

Probajte se ulogirati na https://www.uniri.hr/ldap/user/

Ako se tu uspijete ulogirati možete probati promijeniti lozinku. Nakon što promijenite lozinku pričekate 3-4 sata, pošto ponekad serveru treba vremena da uskladi korisničke račune. Nakon toga ponovo probajte se ulogirati na Office 365.

3. Ako se ne uspijete ulogirati na danu adresu, onda je moguće da postoji problem sa vašim AAI korisničkim računom i trebate se obratiti AAI koordinatoru na vašoj ustanovi. Koji vam onda mogu promoći oko problema s AAI korisničkim računom.
(popis AAI koordinatora Sveučilišta u Rijeci možete naći ovdje: http://www.aaiedu.hr/aai_status.php?realm=uniri.hr )

4. Ako ništa od gore navedenog nije pomoglo javite se na sic@uniri.hr pa ćemo vam dalje probati pomoći.