- slanjem poruke sa službene E-mail adrese na e-mail adresu čime se zahtjev automatizmom unosi u sustav za podršku
- popunjavanjem obrasca putem web sučelja na adresi https://sic.podrska.uniri.hr
- telefonskim pozivom na broj 265-869 u slučaju nedostupnosti službenog E-maila i web sučelja.
Poštovani korisnici,
u četvrtak, 27.02.2020. oko 9h, zbog problema u radu poslužitelja elektroničke pošte, slanje i primanje ekeltroničke pošte privremeno je bilo otežano ili obustavljeno.
Problem je otklonjen u 9:45h.
Ispričavamo se na eventualnim neugodnostima i molimo korisnike za razumijevanje i strpljenje.
Postovani,
Danas izmedju 19:45 i 20:15 sati uslijed problema u mrezi pruzatelja
usluge medjugradskih veza doslo je do ispada mrezne povezanosti
ustanova clanica CARNET-a sa podrucja sljedecih zupanija:
- Primorsko-goranska
- Zadarska
- Sibensko-kninska
- Splitsko-dalmatinska
- Karlovacka
Srdacan pozdrav,
--
Mrezni operativni centar (Network Operations Center - NOC)
Odjel mrezne infrastrukture
Hrvatska akademska i istrazivacka mreza - CARNET
Josipa Marohnica 5, 10000 Zagreb
tel: +385 1 6661 555, fax: +385 1 6661 615
www.carnet.hr
Poštovani,
petak 20.12. oko 5:00 počinjemo s migracijom servera na kojemu je primarna autentikacijska i autorizacijska infrastruktura sustava znanosti i visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj (AAI@EduHr) domene @uniri.hr.
Predviđeno trajanje migracije je 2 sata odnosno od 5:00 do 7:00 te tokom migracije ne očekujemo prekide u dostupnosti AAI usluge.
Lijepi pozdrav,
Sveučilišni informatički centar.
Dozvolili ste korištenje kolačića na Vašem računalu. Odluku možete promijeniti.